2010. november 4., csütörtök

Bemutatkozom


Sziasztok!

Szeretnék bemutatkozni nektek.
Berkesné Bihari Andrea vagyok, nicknevem Kisnyul (nem elírás rövid u-val). Szeptember közepe óta horgolok, nagy lökést adott ebben a Barka fonal Horgolósulija. Itt kezdtem a tanulmányaimat. Kezdő vagyok és gyakorlom rendületlenül az alapokat. Sok blogot követek, sok leírást összegyűjtöttem. Ezúton is megköszönöm mindenkinek. Természetesen, ha kész leszek egy-egy darabommal a lelőhelyet is mindig fel fogom tüntetni.
Két montázst csináltam az elsőn a Barkás sapka látható, a másodikon a gyakorlásaim eredménye.
Két kisfiú anyukája vagyok. A kisebb, Olivér már megrendelést is ad, neki készül a következő darab. A nagyobb, Balázs még csak kritizál és nem hajlandó viselni az általam készített sapit. :)
Rengeteg tervem van, hogy mit szeretnék elkészíteni.
Addig is, figyellek benneteket és okosodom.
Köszönöm, hogy befogadtatok!


4 megjegyzés:

anuka írta...

Köszöntelek!!!!!!!:))))

Karina írta...

Szia Kisnyul! Milyen jó látni a munkáidat! Nagyon ügyes vagy!
A nagy fiúk nagyon kritikusak, én nekik már ruhadarabot nem is készítek, nehogy szívedre vedd! Alkoss a magad örömére, a sapkád csodaszép lett! Alig várom, hogy lássam a nyakmelegítődet is, hajrá :)

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Hű, nagyon lelkesen belevágtál a horgolásba :) Szépek mind!

hAnd-i írta...

szia Andi, itt is... azt hiszem már mondtam párszor, hogy ügyes vagy és csak igy tovább... örülök, hogy csatlakoztál és várjuk ám a szebbnél szebb alkotásaid