2010. november 14., vasárnap

Bemutatkozás

Sziasztok! Pálfalvi Zsuzsa vagyok Heves megyében élek családommal.Mióta az eszem tudom, mindig csináltam valami kreatívat. Gyerekkoromban hímzés szakkörbe jártam, majd megtanultam édesanyámtól és drága nagymamámtól kötni,később makramézni is.Az idén kezdtem el gyöngyfűzést tanulni autodidakta és kb. egy hónapja pedig a horgolásba szerettem bele.Nagyon megtetszett a közösségetek,az hogy a teljesen kezdőtől a profi horgolóig mindenki megtalálható és hogy figyelitek és segítitek egymást. Köszönöm hogy itt lehetek!
A nyakmelegítős játékon felbuzdulva én is meghorgoltam az enyémet (természetesen versenyen kívül :DD) remélve hogy eközben elsajátítom az alapokat.Karácsonyhoz közeledvén angyalka és télapó gyártásba kezdtem, ezek a prototípusok. Be kell valljam Nektek nagyon büszke  vagyok az angyalkámra.Egy pár napja Ildi blogjában  láttam meg aki szintén nem túl régen horgol és nagyon irígykedtem rá hogy milyen remekművet készített. Azért picit továbbfejlesztettem ( nem vittem túlzásba) és remélem nem vesztek tudomást a kicsi "testi hibáiról" sem :D.
zsuzsihobby.blogspot.com




2 megjegyzés:

Babi néni írta...

Kedves angyalka, nekem tetszik. :o)

A glóriája drót és gyöngy? Nagyon jó ötlet! Ha arra érted a szépséghibát, hogy néhol kilátszik, akkor próbáld meg aranyfonalat használva rövidpálcával körbehorgolni. De szerintem így gyönggyel különlegesebb.

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Örülök hogy tetszik én nagyon szeretem.Most kaptam tanácsot, hogy hogyan is keményítsem hogy szebb legyen.A glóriája igen gyöngy drótra fűzve.